התמכרויות, קיצור תולדות המדיה והזמנה לעתיד

0. אין לי וואטאפ.

הוא לא עובד ואין לי אפשרות לקרוא או להגיע להודעות. נכון לעכשיו אין לי כוח לריב עם האפליקציה השטנית הזו. אז אני זמינה איפה שאני זמינה.

1. אני מקיימת הרצאה על התמכרויות, קיצור תולדות המדיה ומזמינה אתכם לשמוע את התחזית שלי לעתיד הקרוב על בסיס העבודה המחקרית – תיאורטית שאני עושה במסגרת שיטת האקורדיון.

ההרצאה תתקיים ביום שישי הקרוב 14.6.24 בשעה 10:00 אונליין.

בהרצאה אנתח כיצד התמכרויות, המדיה והמסרים שאנחנו מוקפים בהם למעשה יוצרים התמכרות ועל ידי כך רווח.

כיצד אנחנו יכולים להשתמש ביכולות שלנו ליצור תוכן כדי להרוויח, אם כי – כשאני אומרת להרוויח הכוונה הוא לא תמיד לרווח כלכלי, אלא לרווח מול הפסד. המטבע הדיגיטלי והערך שלנו ברשת נקבע על ידי הרבה גורמים והנושא מורכב.

כרטיס עולה 75 ש"ח וההרצאה מתקיימת יום שישי בשעה 10:00. ההרצאה תוקלט ותעלה לערוץ הפטריון של שיטת האקורדיון ותהיה זמינה למנויים בתשלום בלבד.

2. הפרק האחרון של הפודקסט בעברית יתקיים לייב בתאריך 28.6.24 בחיפה.

כרטיס הכניסה הוא רק כרטיס כניסה ולא כולל את הספר והמחברת.
בלייב אנתח את הסדרה שלי – אפקט.

מספר המקומות מצומצם מאוד ורלוונטי רק למי שמגיע כדי ללמוד ולהבין כיצד להוציא לפועל סדרת מז'אנר הSHORT FORMAT באופן אינדי. אני אדבר מאוד בכנות על סדרה שאני מפתחת, כותבת ומפיקה מעל עשור.

3. הסדנה הבאה של שיטת האקורדיון נדחתה לאחרי החגים ב30.10.

הסיבות הן גם המלחמה וגם כמה עניינים אישיים שאני נדרשת להפנות אליהם את מלוא תשומת הלב שלי. הרשמה בהנחה אפשרית דרכי, מדובר בהנחה של 15% לשניים הראשונים. יש ליצור קשר דרך המייל או האתר כדי לקבל קישור לרכישה בהנחה.

5. רכישה של ספר + מחברת שגם מלמדת את השיטה וגם מלווה את כל השלבים בפיתוח על ידי שאלות מכווינות ותרגול, אפשרית פה עד גמר המלאי. אוכל לשלוח או לתאם איתכם איסוף מתל אביב או חיפה, החל מה-28.6.24 העותקים יהיו מוכנים.

עותקים זמינים כרגע באנגלית ובעברית.

עותקים בערבית יתאפשרו בהמשך.

6. מאחלת בשורות טובות וסדרות מדהימות לכל מי שנעזר באתר זה ובתכנים הדיגטליים האחרים של שיטת האקורדיון, מזמינה אתכם להיות חברים בקהילה בטלגרם ובפטריון לקבלת תכנים חינמיים ובתשלום.