טריק מתמטי בתסריטאות

אתם בטח מכירים את זה. אתם רוצים לכתוב ולא מצליחים. אתם רוצים להיות "כותבים", "סופרים", "תסריטאים" אבל במאני טיים, יש לכם זמן לכתוב, יש לכם אפשרות לנצל את הזמן ולהתקדם בכתיבה ואז גורנישט. שום דבר לא יוצא, מה עושים? תנו לי להציע לכם טריק מתמטי בתסריטאות.

עשו רשימה של 20 סעיפים של אופציות שונות, זה יכול להיות הכי הזוי בעולם, לא הגיוני, לא בדיוק מה שחיפשתם. 20 אופציות לסצנות, ללוקיישן, לאפיון של דמות, למפגש בין דמויות, שמות של דמויות, לוגליינים. זה לא משנה. המטרה היא להשתחרר. לשחרר את העט, את המחסום ופשוט להגיע ל-20.

הגעתם ל-20? מצוין! עכשיו תבחרו את האופציות שאתם הכי מתחברים אליהם ותכתבו דראפט.

שוב, זה לא צריך להיות מושלם, זה לא צריך להיות טוב – להיפך אפילו! אני מאמינה שהמתנה הכי טובה שכותב יכול לקבל זה ליהנות מכתיבה גרועה ולהאמין בה. הביקורת העצמית שאנחנו ניחנים בה, יותר מחבלת ביכולת שלנו להתמיד בכתיבה מאשר גורמת לנו להפוך לכותבים טובים.

לכתוב גרוע, לכתוב הרבה, גם אם הרוב ילך לזבל, עוזר לנו להיכנס למיינדסט הנדרש כדי להוציא את היצירות שלנו לאוויר העולם והטריק הזה של 20, תמיד עובד.

ואם אתם מכורים למסך, לא מסוגלים להתרכז לאורך זמן או מחפשים שבינה מלאכותית תשלים את המלאכה במקומכם, שווה לעשות את התרגיל הזה על דף נייר עם עט ולהניח למעבד התמלילים לעת עתה.

עכשיו, יש גם קולות קוראים מעבר לפינה –

הגשה של סדרות לכאן 11

החממה של סם שפיגל,

הגשה של סרטי שירה לפסטיבל אפוס

תחרות הסיפור הקצר של הארץ

אם תרצו משוב, הכוונה ולהתייעץ איתי לקראת, מוזמנים לעשות זאת דרך האתר. מאוד אשמח לקחת חלק בליווי תהליך הכתיבה שלכם.